ÁSZF


Alapvető rendelkezések:

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény ("Ptk.") és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2. A jelen ÁSZF hatálya a webáruház által nyújtott szolgáltatásokra és a felhasználókra terjed ki. Az ÁSZF rendelkezéseit a szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani, amelyről a felhasználókat megfelelő módon értesíti. A módosítások a közzétételt követően lépnek hatályba, és a módosítást követően létrejövő szerződésekre alkalmazandók.1.3. A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme, erre figyelemfelhívás.

1.3. A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme, erre figyelemfelhívás

A webshop felülete, annak teljes tartalma, ideértve a megjelenített szövegeket, képeket, logókat és egyéb grafikai elemeket, szerzői jogi védelem alatt áll. A szerzői jog jogosultja a webshop üzemeltetője. A felhasználók a webshop tartalmát kizárólag saját személyes használatra jogosultak megtekinteni és felhasználni. Bármilyen más felhasználás, különösen kereskedelmi célú felhasználás a szerzői jog tulajdonosának előzetes írásbeli engedélyéhez kötött.

1.4. Rendelkezésre állás

A webshop szolgáltatásai a webáruház által biztosított rendelkezésre állási időszakban vehetők igénybe. A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a szolgáltatások elérhetőségét karbantartás vagy egyéb technikai okok miatt időszakosan szüneteltesse. A webshop nem vállal felelősséget a technikai leállásokból eredő károkért, azonban igyekszik a felhasználókat előre tájékoztatni az esetleges szolgáltatáskiesésekről.

Adatkezelési szabályok:

1.5. Utalni kell az adatvédelmi tájékoztató elérhetőségére

A webshop adatkezelési szabályai a mindenkor hatályos Adatvédelmi Tájékoztatóban kerülnek részletezésre, amely elérhető a webáruház Adatvédelmi Tájékoztató oldalán. A webshop adatkezelése megfelel a hatályos adatvédelmi jogszabályoknak, különös tekintettel az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendeletére (általános adatvédelmi rendelet, GDPR), valamint a magyar adatvédelmi jogszabályokra.

Az adatkezeléssel kapcsolatos kérdésekkel, panaszokkal a felhasználók a megadott elérhetőségeken keresztül fordulhatnak a webshop üzemeltetőjéhez.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

1.6. Utalni kell arra, hogy a megjelenített szolgáltatások csak online, vagy személyesen is igénybe vehetők

A webshopban megjelenített szolgáltatások, így a vízóracsere, kizárólag online megrendelés útján vehetők igénybe. A feltüntetett árak bruttóban értendők, és tartalmazzák a leírásban szereplő összes tételt, például a szolgáltatás költségeit és az esetleges kiszállási díjat. A házhozszállítási díjat a szolgáltatás nem tartalmazza, mivel nem terméket árulunk.

1.7. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a szolgáltatás nevét, leírását, a szolgáltatásokhoz kapcsolódó fotót jelenít meg

A webshopban a szolgáltató részletesen feltünteti a vízóracsere szolgáltatás leírását, az elvégzett munka folyamatát és esetleges képeket, amelyek illusztrációként szolgálnak. A megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, mivel bizonyos esetekben csak tájékoztató jelleggel szerepelnek.

1.8. Akciók és árkedvezmények

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a felhasználókat az akció időtartamáról, és az esetleges korlátozásokról. Az akciós árak minden esetben bruttó árak, és tartalmazzák a szolgáltatáshoz kapcsolódó díjakat, ahogy az a leírásban szerepel.

Rendelés menete

1.9. A rendelés menetének részletes leírása

A vízóracsere szolgáltatás igénybevételéhez az érdeklődőknek emailben vagy telefonon kell jelezniük a szolgáltatás iránti igényüket. A kapcsolatfelvétel során meg kell adniuk a szükséges adatokat (pl. név, cím, elérhetőség, kívánt időpont), ezzel járulnak hozzá a munka elvégzéséhez. A szolgáltatás megrendelése során nem használunk kosarat, mivel nem termékekről, hanem szolgáltatásról van szó.

1.10. Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek

Amennyiben a felhasználó hibásan adja meg az adatokat (pl. téves időpont, elérhetőség), azokat a szolgáltatás igénybevétele előtt emailben vagy telefonon javíthatja, illetve módosíthatja. A felhasználónak lehetősége van a szolgáltatás lemondására vagy módosítására is az igénybe vétel előtt. Ha az ügyfél hibájából nem valósul meg a munka (pl. rossz telefonszámot adott meg vagy nem volt elérhető a megadott címen), ebben az esetben új időpontot kell egyeztetnie a szolgáltatóval.

1.11. Fizetési lehetőségek, szállítási módok

A vízóracsere szolgáltatás igénybevétele esetén a fizetés számla ellenében történik, amelyet a szolgáltató elektronikusan küld az ügyfél részére. A számla kiegyenlítése történhet átutalással vagy helyszínen készpénzben. Mivel ez egy szolgáltatás, nincs szükség szállításra, a szakemberek a helyszínen végzik el a munkát a megbeszélt időpontban.

1.12. Visszaigazolás és rendelés feldolgozása

A szolgáltató nem küld automatikus visszaigazoló emailt. A felhasználó által küldött email vagy telefonhívás alapján történik a kapcsolatfelvétel és az időpont egyeztetése. Ha a felhasználó emailben vagy telefonon rendeli meg a szolgáltatást, az igénybe vett szolgáltatás visszaigazolása a szolgáltató által történő válaszadáskor válik érvényessé.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

1.13. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása hétköznapokon, munkaidőben történik. A felhasználók által emailben vagy telefonon leadott szolgáltatási igényeket a szolgáltató a lehető legrövidebb időn belül feldolgozza, és kapcsolatba lép az ügyféllel az időpont egyeztetése érdekében.

1.14. Teljesítési határidő

A szolgáltatás időpontja a kereslet és a szolgáltató telítettsége függvényében változhat. A felhasználó a visszaigazolás során tájékoztatást kap a rendelkezésre álló időpontokról. Amennyiben a vízóracsere szolgáltatás iránti kereslet magas, előfordulhat, hogy a megadott időpont 30 napon túl is esedékes. Az ügyfélnek lehetősége van ezt az időpontot elfogadni, vagy lemondani a szolgáltatást.

1.15. Szolgáltatás elérhetősége és tájékoztatás

Ha a szolgáltató bármilyen okból kifolyólag nem tudja teljesíteni a szerződésben vállalt kötelezettségeit (pl. az adott időpont nem elérhető), köteles a felhasználót haladéktalanul tájékoztatni erről. A szolgáltató köteles az esetlegesen előre kifizetett összegeket haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése nem mentesíti a szolgáltatót a szerződésszegés egyéb jogi következményei alól.

Elállás joga

1.16. Elállási jog

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet értelmében a felhasználónak jogában áll a megrendelt szolgáltatás igénybevételétől számított 14 napon belül, indoklás nélkül elállni a szerződéstől. Ez azonban csak akkor érvényes, ha a szolgáltatás kivitelezése még nem kezdődött meg.

1.17. Az elállási jog gyakorlásának menete

A felhasználó az elállási jogát a szerződés megkötését követően, de legkésőbb 14 napon belül gyakorolhatja, amennyiben a szolgáltatás még nem került megkezdésre. Az elállást emailben vagy telefonon kell bejelenteni. Ha a felhasználó él a visszavonás jogával, és a szolgáltatás nem indult el, a szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget. Az elállási jog nem gyakorolható, ha a szolgáltatás már elkezdődött, így a felhasználónak a munkálatok megkezdése előtt kell jeleznie az elállási szándékát.

Garancia, jótállás

1.18. Garancia a szolgáltatásokra

A vízóracsere szolgáltatásunkra 2 év garanciát vállalunk. Meghibásodás esetén a felhasználók emailben vagy telefonon értesíthetik a szolgáltatót, és mi a garancia keretein belül intézkedünk a probléma megoldásáról. Az ügyfél tájékoztatást kap a további teendőkről, valamint a kapcsolódó elérhetőségeinkről. A garanciális feltételek érvényesítésekor a 151/2003. Korm. rendelet és a Polgári Törvénykönyv (Ptk.) vonatkozó rendelkezései az irányadóak, amelyek a jótállás, kellékszavatosság és termékszavatosság szabályait tartalmazzák.

Panaszkezelés

1.19. Panaszkezelési tájékoztatás

A webshop köteles a fogyasztót tájékoztatni a következőkről:

Székhely: 1118 Budapest, Törökugrató utca 1. fsz. 1.

Panaszügyintézés helye: elektronikus formában

Panaszok közlése érdekében a vállalkozás ügyfélszolgálatának levelezési címe: 1118 Budapest, Törökugrató utca 1. fsz. 1.

Elektronikus levelezési cím: vicsiepuletgepeszet@gmail.com

Internetes cím: vizoravicsi.hu

Telefonszám: +36 70 555 5580

A panaszok kezelésének módja a szolgáltatás jellegétől függ, és a panaszok beérkezését követően a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül tájékoztatást ad a panaszok elbírálásáról és a szükséges intézkedésekről. A panaszokat írásban vagy elektronikus úton is be lehet nyújtani.

Vegyes rendelkezések

1.20. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Budapesti 11. és 12. Kerületi Bíróság illetékességét. Budapest, 2024.09.01.